, , ,

וקס פלואור משחתי – Q² Wax

249.00

אוטם צבע על בסיס סיליקה המשמש כמגן לציפוי ננו בשבועות הראשונים כאשר הציפוי עדיין לא התקשה סופית ורגיש לכתמי מים ולשרף עצים וכן משמש באוטם צבע לרכבים ללא ציפוי להגברת ההגנה, החלקללקות, דחיית מים וברק גבוה.

וקס משחתי המבוסס פלואור – ה- Q² Wax הוא התוצאה של מסורת אשר פוגשת טכנולוגיה מתקדמת ואריזה חדשנית. לקחנו את הידע והמומחיות שלנו בייצור ציפויי ננו והשתמשנו בו ליצירת וקס יוצא דופן. ה- Q² Wax כולל פלואור בנוסחה שלו. כמו ב-Q² Booster האגדי שלנו, הוא ערובה לביצועים מעולים, אפקט ‘בידינג’ (Beading. טיפות מים עגולות) מושלם וברק נהדר. זהו מוצר מושלם המוקדש לחובבי דיטיילינג ומשתמשי עשה זאת בעצמך, אך גם יפתיע אנשי מקצוע בתחום הדיטיילינג כמוצר קל לשימוש וכלכלי בעל הגנה מעולה, וכמו כן גם כשכבה עליונה מעל הציפויים הקרמיים שלנו.

ה- Q² WAX הוא וקס מבריק במיוחד לכל סוגי הצבעים עם תכונות הידרופוביות יוצאות דופן. מה שמייחד אותו, הוא היישום והניגוב הקל ביותר, תכונה שהופכת אותו לתענוג אמיתי לשימוש.

הכנה היא המפתח! הקפידו לשטוף ולהסיר שומנים כמו שצריך עבור ביצועים מקסימליים. יש למרוח שכבה דקה ואחידה על צבע יבש. השאירו אותו להתייבש לפחות 30 דקות לפני הניגוב. אנו ממליצים להשתמש במגבת מיקרופייבר ב-Q²M PolishWipe עבור משימה זו.

טיפ: את ה- Q² Wax ניתן ליישם עם מכונת דואל אקשן (DA) וספוג עדין מאוד על המהירות הכי נמוכה במכונה. זכרו, אנחנו רק רוצים למרוח ולא לעבוד את החומר במהירות על פני השטח.


אזורי יישום: כל חלקי חוץ הרכב (למעט צמיגים ושמשות).

 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “וקס פלואור משחתי – Q² Wax”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
×