, ,

פוליש בינוני – Q²M Polish

59.00239.00

ה- Q²M Polish הוא פוליש בינוני אשר נועד להסיר שריטות קלות עד בינוניות, סווירלים (הסימנים העגולים שרואים על מרבית הרכבים) וכמו כן הוא נחשב כפוליש ‘שלב אחד’ (One Step) שכן הוא מסוגל להשאיר אחריו רמת ברק ו’פיניש’ שיאפשר לנו לסיים את העבודה איתו מבלי להזדקק לעוד שלבים.

ה- Q²M Polish הוא פוליש בינוני אשר נועד להסיר שריטות קלות עד בינוניות, סווירלים (הסימנים העגולים שרואים על מרבית הרכבים) וכמו כן הוא נחשב כפוליש ‘שלב אחד’ (One Step) שכן הוא מסוגל להשאיר אחריו רמת ברק ו’פיניש’ שיאפשר לנו לסיים את העבודה איתו מבלי להזדקק לעוד שלבים. ה- Q²M Polish הוא בעל זמן עבודה ארוך כך שניתן לעבוד איתו במשך פרקי זמן ארוכים מבלי שיגמר ויתכלה לפני שצריכים להוסיף עוד פוליש. הפוליש הוא על בסיס מים ואיננו מכיל סיליקונים ופילרים כך שבסוף פעולת הפוליש התוצאה שקיבלתם היא התוצאה שתישאר. ב- Q²M Polish נשתמש כאשר יש לנו צבע במצב קל עד בינוני מבחינת סימני השחיקה שניתן לראות עליו.

ניתן להשתמש בפוליש בצורה ידנית אך כדי לקבל תוצאה אפקטיבית ומהירה משמעותית, מומלץ להשתמש במכונת פוליש רוטרית (Rotary), אורביטלית (Orbital DA) או מכונת פוליש בעל מנעד גבוה (Long Throw).

רמת חיתוך: ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ (4 מתוך 6)

רמת ברק: ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ (5 מתוך 6)

טיפ: בתחילת תהליך הפוליש נרצה לשייך ל- Q²M Polish ספוג מתאים. ההמלצה הגורפת היא להתחיל עם ספוג עדין יותר ואם הוא לא מבצע את הפעולה שאנחנו רוצים אז לעלות לספוג קשיח יותר.
את תהליך הפוליש יש לבצע במקטעים קטנים ומתוכננים כדי שנוכל לוודא שאנחנו מקבלים את התוצאה הרצויה בשטח עליו אנחנו עובדים וכמו כן כדי שתהיה לנו בקרה על אילו מקטעים עבדנו ועל אילו לא.

נושא הפוליש יכול לעיתים לבלבל. אם אינכם בטוחים לגבי איזה פוליש וספוג\פרווה לבחור לעבודה הרצויה, צרו אתנו קשר ונשמח לייעץ ולעזור!


אזור\י יישום: צבע הרכב.

 

אריזה

120 מ"ל, 1 ליטר

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פוליש בינוני – Q²M Polish”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים משודרגים

עגלת קניות
×